Ofte stilte spørsmål FAQ
Ofte stilte spørsmål FAQ
Hvor fort blir pakken min sendt?
Vi pakker alle bestillinger så fort det lar seg gjøre. Normalt samme dag, eller dagen etter du har bestilt, men i travle perioder kan det ta noe lenger tid. Du vil alltid få beskjed når din bestilling er sendt.
Når får jeg pakken min?
Normalt tar det 1-3 dager fra vi sender varene til de er fremme hos deg.
Leveringstiden avhenger av hvor i vårt lange land du bor.
Hvordan kan jeg betale?
Vi tar alle de vanligste bankkort/ kreditkort. Det vil si Visa, Mastercard/ Eurocard, American Express og alle kort tilknyttet disse leverandørene. Du kan også velge Klarna faktura, du vil da få faktura på mail du kan velge å betale med en gang, eller velge å betale i ditt eget tempo.
Vi har også Vipps, for de som ønsker å gjøre det raskt å enkelt.
Hva skjer hvis varen jeg bestilte er utsolgt?
Hvis du har gjennomført et kjøp og det viser seg at varen ikke lenger er tilgjengelig på lager, vil du så snart som mulig få beskjed om dette på mail eller telefon. Dette kan skje da vi har fysisk butikk og nettbutikk med samme lager. Du betaler aldri for varer som ikke blir sendt fra oss.
Vi prøver å hjelpe deg med å finne et alternativ, om det lar seg gjøre, ellers kan det ta litt lengre tid før varen kommer.
Kan dere lage smykker med eget design ?
Ja, vi kan hjelpe deg med det meste. Ta kontakt så finner vi en løsning.
Tar dere gull i innbytte?
Ja, vi tar gull i innbytte. Du kan sende gullet til oss etter avtale, eller komme innom vår butikk.
Pakker dere inn varene ?
Ja, vi pakker inn for deg, og kan eventuelt sende direkte til de som skal ha gaven. Vi kan også skrive til-fra lapp på gaven. Er det firma gave, eller andre løsninger du ønsker så ta kontakt så hjelper vi deg med kreative løsninger.
Kan dere reparere smykker eller gravere på noe jeg har liggende?
Ja vi kan hjelpe deg med det meste. Vi har eget verksted, god kunnskap og kreativitet.
Kan dere sende varene i oppkrav?
Nei, dessverre. Men hvis du velger Faktura fra Klarna så betaler du ikke før du får varene hjem, og du kan velge å betale i ditt eget tempo.
Hvilke fraktmuligheter har jeg?
Alle forsendelser, uansett beløp blir sendt som sporingspakker med Posten/ Bring. Kjøper du for over 1000,- har vi fri frakt I hele Norge. Bestillinger under 1000,- belastes med fastpris 49,-
Hvor finner jeg informasjon om tjenester dere kan levere ?
Tjenester / Info (lillegullkorn.no)
Hvor finner jeg forklaring på ord og utrykk ?
Tjenester / Info (lillegullkorn.no)
Hvor kan jeg henvende meg ved andre spørsmål?
Ta kontakt med oss på epost gran@lillegullkorn.no / tone@lillegullkorn.no eller telefon: 454 10 954
Eller du kan komme innom oss på Granstunet kjøpesenter.